mandag 5. september 2016

Toughest, jeg klarte det :)




Å drive med hinderløp er litt galskap. For det første - hvem er det seriøst som betaler for å rulle seg i gjørme, bli slått gul og blå av hindre og få kroppen rispet opp av grus? Og for det andre - hinderløp er mer avhengighetsskapende og jeg tror jeg har blitt hektet! Aldri undervurder adrenalinrusen og samholdet i miljøet. Jeg er ihvertfall alvorlig rammet og gleder meg til neste løp 


Det er vanskelig å disponere kreftene riktig første gangen, men når det gjelder er det vel egentlig bare til å gi alt der og da! Adrenalinet gjør ofte at man ikke kjenner at man er sliten på samme måte som i et vanlig løp.
Løpet ble underholdende og krevende på alle mulige måter. Balansering, klatring, bæring, svømming, hopping, krabbing og selvsagt løping, ja – jeg har vel aldri følt meg mer stiv i så å si alle muskelgrupper etter en slik økt, som etter Toughest.



– Toughest er nordens ledende hinderløp. Banene er 8 km lange med 40 hindre som dekker alt fra, monkeybars, ringer og tauklatring. 



Jeg har lært mye og jeg nå vet jeg hva jeg skal trene meg opp til Tough Viking 3 juni 2017. Det var rett før jeg kapitulerte 50 meter etter start, fikk skikkelig panikkanfall, men jeg tok meg selv i nakken og måtte bare fullføre og det gjorde jeg :)


Hadde Holmenkollens beste heiagjeng der og det varmet mitt hjerte. Jeg er så heldig som har en gjeng som stilte opp og de var glade på mine vegne og jeg fikk til og med en flaske bobler. Burde jo har ristet den skikkelig og sprutet den over alle oss:) :)  Takke mine barn som har støttet og hjulpet meg :) :) Verden heldigste mamma er jeg :) :) Jeg må takke alle som har gratulert meg og ønsket meg lykke til. Var helt rørt at det var så mange som som sendte sine hilsener til meg via face, sms og telefon. Tusen takk til Charlotte som følgte meg på nettet og informerte meg med tiden min og som alltid er der for meg ( selv om det er et fjell imellom oss :) :) 

Ønsker deg en riktig fin uke :) 


Stor klem fra meg til deg <3 span="">



0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)