onsdag 7. september 2016

Sliten, men allikevel glad

Har levd lenge på de gode minnene fra helga og kjenner på kroppen at jeg er tilfreds og ikke minst litt støl. Så jeg droppet mandags timen på MykjeMeir Crossfit i Asker. Og det ligner jo ikke meg. Mandag er tross alt Hero Monday og da er det ikke snakk om at jeg skal vær en pyse.....men, mandag så var anklene/leggene mine ganske så støle. Kjente faktisk at de senene på siden av ankelen har vibrert skikkelig til tider, OMG det gjør sååå vondt (tror det er kramper, hihi ) men jeg prøvde meg på trening igår.



Jeg fikk tilpasset treningen siden anklene/leggene fortsatt ikke var helt seg selv. Men, det var kjekt at komme tilbake og møte gjengen på MykjeMeir :) Igår hadde vi en ganske så gøy oppvarming. De siste dagene så føles det ut som jeg er tilbake i barndommen min, når det gjelder ute leker.

Så oppvarmingen igår var det en slags "Tikken" som vi sier i Stavanger eller som de sier her på Østlandet "Har `an". Vi stilte oss i en ring som amerikansk fotball "Hurdle", en i ringen skulle vi beskytte fra han som var utenfor ringen. Her var det å passe på at han utenfor sirkelen ikke fikk tak i den som var utpekt i sirkelen. Kjempe gøy. Hvis han utenfor fikk tak i den personen i ringen så måtte vi alle i ringen ta 5 burpees. Hvis han utenfor ringen ikke fikk tak i den utpekte så var det han som skulle ta 5 burpees. Hver runde varte i max 20 sekunder, men jeg skal love deg det etter en slik runde så hadde vi alle en høy puls.

Nå har jeg ikke trent Crossfit lenge, siden November 2015 men vi har ikke hatt en lik time. En blir på en måte aldri utlært, her kan man alltid forbedre oss på en eller annen måte. Selv om alt ser lekenes lett ut så er det ikke det. I barndommen så var vi altså jeg ikke redd for å gjøre ting, men nå i voksen alder så er jeg en skikkelig pyse. Ting som var lett er blitt skummelt og ikke minst så er jeg og faktisk et par tonn tyngre ;) ;) Men, bunn i grunn så sitter det i toppen, en liten sperre som gjør det vanskelig å slippe seg selv løs. Men, den skal jeg klare å sprekke, forhåpentligvis :)

Så nå etter jobb, så skal minsten min og jeg på Tufte parken og leke litt :) :)
Dette blir gøy :)


Ønsker Dere alle en riktig fin ettermiddag :)

Stor klem fra meg til deg :)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)