fredag 2. september 2016

Dagen før dagen....

Så nå sitter jeg her og tenker at det er faktisk imorgen som er den store dagen....
Tenker på at jeg må file ned alle neglene mine, finne frem klær, pakke en sekk med tørre klær, finne ut av togtider omg.... snakk om å bli kokko nå.... Har laget en check liste for meg selv, krysser fingrene for at jeg ikke glemmer noe.... Føler meg som den kyllingen nå....

Deltagerlisten så var navnet mitt på side 77 av 78 sider, vi er da nesten 4000 deltagere, dvs mest sannsynlig så vil det bli litt kø på enkelte hindringer, så da for vi vell en liten puste pause innimellom ....

Men, nå uansett hva jeg tenker, tro eller føler så må jeg sette det til sides og finne fighter`en i meg:)




Det var en gang jeg var en fighter, og den dama der må jeg finne igjen. Hun er der en eller annen plass, må bare få hun ut... hihi :) :) For de som ikke kjenner meg, så trente jeg aktiv kickboksing når jeg bodde i Stavanger, er til og med utdannet kickboksing instruktør av Norges Kickboksing Forbund. Så jeg har fått min del av spark og slag, men gøy var det. Så jeg er veldig glad i sport som er utfordrende. Men, fra spøk til alvor, så regner jeg med at fighter`en i meg er klar ved startstreken imorgen. Og når det kommer til stykke så gir jeg gass, selv om jeg ikke ser lyset i tunnelen.


Så da må jeg bare ønske meg selv lykke til imorgen og ønske deg en riktig god helg :)


En stor klem fra meg til deg <3 p="">


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)