onsdag 31. august 2016

Tufteparken

Disse dagene har jeg slitt virkelig, har følt meg virkelig rastløs. Savner virkelig å gå på trening og møte gjengen. Men, jeg vet at jeg ikke må anstrenge meg fordi jeg kan jo ikke bli stiv og støl til lørdagens store happening :) skrekk og gru.... hva har jeg meldt meg på...hihi...

Jentene mine jobber på tirsdagene på ungdomsklubben her i Asker. Og vanligvis så pleier jeg å hente dem etter treninga mi. Men igår så var det ikke trening og min eldste kom hjem på egenhånd. Så finner hun yngste mi at hun vil bli hentet. Og jeg svarer nei at det er så pent vær at hun kunne gå. Og min lille luringen sier men mamma, da kan vi to gå og trene på Tufteparken.



Snakk om å vær er sucker her.... Hu mor spratt opp fra sofaen, bare for å kunne trene bitte litt.
Men, jeg skal love dere en ting, dette her på Tufteparken var både vanskelig og litt skummelt.




Men, hun yngste mi kunne bare slenge/henge uten noen hemninger. Jeg ble så imponert over henne og hun så med meg de store øyene og ikke kunne forstå problemet mitt... "Det er jo sååå lett mamma, du gjør bare sånt og sånt", sa min yngste på snart 14 år. Og jeg gjorde det hun sa, vi burde nesten ha filmet det, ei Diva i jeans som prøver å svinge seg som en apekatt....LOL :) 

Her er det mye teknikk jeg må lære og det er godt at jeg har en ekspert i huset som kan hjelpe meg :) :) Må innrømme at dette var faktisk gøy samtidig som vi gjorde det ilag :) 

Gleder meg til neste økt med hu minsta :) 

Ønsker deg en riktig fin onsdag :) 


Stor klem fra meg til deg :)






0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)