onsdag 24. august 2016

Tilbake til hverdagen


Siden sist så har jeg trent 3-5 timer i uka med crossfit. Snakk om å bli helt kokko :) Men, kan tro at dette er skam gøy, dette er garantert nest best fra den treningen jeg hadde på kampsport instituttet i Stavanger. I ferien fikk jeg trent gjennomsnittlig annenhver dag og for å vær helt ærlig så har jeg aldri trent i ferien før.


Bakgrunnen til at jeg begynte i ferien er nok fordi jeg meldte meg opp på Tough Viking 3 juni 2017. Da hadde jeg under 11 måneder til å bli psykisk og fysisk klar. Så her må jeg si at jeg er ganske stolt over meg selv ang treningen. Jeg ser en markert forskjell i kroppen min at den har endret seg til det positive og det er veldig stas. Så i november så er jeg spent for å ta et etter bilde og sammenligne :)
Hvor stor forskjell er det:) :) Jeg legger ut bilde her også :) :)

Men nå må jeg jobbe videre:)

Ønsker Dere en rikitg fin ettermiddag :)


Klem fra meg til deg :)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)