tirsdag 30. august 2016

Startnummer 2977

Idag fikk jeg den etterlengtede mailen om når vi skal starte på lørdag. Vi er en liten gjeng fra Mykje Meir Crossfit i Asker som er da søster boksen til Crossfit Sandvika som vi reiser ilag med.
Kan tro jeg gleder meg til å møte gjengen på lørdag, det er ikke alle jeg har møtt, vi trener på forskjellige plasser og ikke minst forskjellige tider.

Det ble laget en FB chatt for alle oss som reiser inn som Team Crossfit Sandvika, og for en gjeng :)
Idag når vi fikk mailen om startnummeret så startet chatten virkelig å gå :)  Så kom dette og den måtte jeg bare dele med dere.


Denne traff meg virkelig i hjerterota. Kjente at jeg ble virkelig en løvinne her hvor jeg satt og fant ut at dette skulle jeg klare med glans. Jeg setter på meg stoltheten og tar frem mitt dypeste løvinnebrøl på lørdag. Selv om jeg ikke er fysisk klar så skal jeg jaggu gjøre mitt aller beste på lørdag. 

Og med den gjengen jeg reiser ilag med, kjente og ukjente både her ifra Asker og Sandvika så vet jeg at vi vil støtte hverandre uansett hinder. En gjeng som jeg kan si at jeg er stolt av :)

Så nå er det bare å spise riktig, hvile masse og bare bli mentalt klar for mitt første hinderløp konkurranse Toughets 2016.


Ønsker deg en riktig fin tirsdag :)


klem til deg ifra meg :) :)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)