fredag 26. august 2016

Endelig er det freeeeeedag :) 

Endelig fredag og jeg er fortsatt støl etter tirsdags treninga, hihi :) Jeg startet å trene Crossfit i november og helt ærlig så kan jeg huske at det har gått en dag uten at jeg har vært støl noen plass. Men,men jeg er fortsatt ikke ferdig trent og oppdager fortsatt jeg har muskler som jeg ikke var klar over. Så rett etter jobb så blir det trening på meg, alltid kjekt med en økt før man tar helg :)



Her er det et skrytebilde av meg fra tirsdagens treninga :) Jeg bare elsker markløft og her løfter jeg 100kgs, rett og slett en ny personlig rekord :) :)  Men, fy søren så tung, det var rett før jeg ga opp, men jeg hadde en coach som virkelig pushet meg :) Og det var jeg veldig glad for.


På bildet så ser jeg skikkelig sur ut, så når jeg løfter tungt så må jeg rett og slett begynne å smile :) haha, gjør to ting om gangen, løfte og smile hvordan vil det gå :) :) haha :)


Ønsker Dere en riktig god helg :)


Klem fra meg til deg :)



0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)