mandag 29. august 2016



5 dager igjen...


Nå er det ikke lenge før, kjenner at jeg både gleder meg og samtidig gruer meg. Hva har jeg sagt ja til og samtidig så vet jeg at jeg hadde angret hadde jeg ikke meldt meg på. Snakk om å bli helt kokko :) :) Denne uken blir det nok ikke noe Crossfit, blir nok noe trening på tufte-parken, må lære meg å svinge på en Monkeybar men ellers så må kroppen slappe av før den store dagen....

Så hva skjer om 5 dager... jo jeg har meldt meg på Toughest på Holmenkollen, dvs et hinderløp på 8km med 40 hindere. Påmeldingen ble litt spontant, jeg meldte meg på Tough Viking neste år på Tryvann, så ble jeg forespurt av ei på Crossfit Sandvika om å bli med på Holmenkollen iår. Jeg takket nei med en gang, jeg var fullstendig klar over at jeg ikke er fysisk klar. men et par dager senere så meldte jeg med på etter gode ord ifra Crossfit Sandvika :) :) 

Går jeg for gull... ehm nei ;) Dette er en test for å sjekke hvor jeg ligger. Jeg har et mål om å klare det ganske bra til neste år ( håper jeg ihvertfall). Så på 3 ukers varsel så kan jeg ikke forvente noe stort, jeg er bare glad for å kunne si  jeg har fullført ( selv om jeg kommer sist i mål ;) ) 



Klare jeg å mestre Toughest så klarer jeg vell det meste ;) Nå er det bare avslapping og svinging på Tufte-parken så tar vi det derfra :) 

Ønsker dere en riktig fin uke :) 

Klem til deg fra meg :)




0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)