torsdag 7. januar 2016

Nytt År og Nye Muligheter




Så da var jeg her igjen. Nytt år med nye muligheter og jeg håper virkelig at jeg klarer å dele min hverdag i år. Jeg vet jeg har vært helt fraværende siden 2013-2015. Da håper jeg at 2016 blir året mitt igjen der jeg setter av tid til å dele min hverdagen med dere.

Sommer 2015 ble jeg utfordret av min BFF til å bli med henne på Oslo Halv Maraton..... Og hva svarte jeg" selvfølgelig kan jeg det"uten å tenke. Ikke liker jeg å løpe/jogge så i mitt lille hode så var halv maraton 5 km. Men, det var det tydeligvis ikke, det var 2.1 mil.

Så jeg begynte å jogge og min BFF var min inspirasjon og jeg prøvde å jogge 2 ganger i uken som var kjempe tøft.

Høsten kom og det ble mørkt og jeg måtte finne på en annen type trening. Før jeg flyttet til Asker så trente jeg aktiv Kickboxing i Stavanger. Og jeg fikk enda en utfordring til å prøve meg på Crossfit.
Og etter første time så følte jeg meg hjemme. Kanon trening men det var knall tøft etter så mange år uten den eksplosive treningen.




Trente Crossfit både på mandag og onsdag. Men på tirsdagen så hadde jeg årets første skitur. Jupp, jeg arrangerte. Og det var jeg som hadde glemt hodelykt, lue og skjerf. Men vet Dere hva det verste var; jeg hadde tatt med meg to forskjellige skisko, men til riktig fot. En fot hadde str 40 og den andre hadde str.39, snakk om å vær distrée ;)

Så idag blir det ingen trening, bare kose seg på sofaen :) Ønsker alle en riktig fin torsdag :)

Klem fra meg til Dere :)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)