fredag 8. januar 2016

Happy Fredag :)



Endelig er det fredag og jeg er så klar for helg nå :) Starten på nyåret har bare vært helt magisk og nå er jeg stiv som en stokk :) Det hjelper heller ikke at jeg ikke tar en hviledag, men jeg er blitt virkelig giret på Crossfit. Jeg har fått låne en 10 kgs Kettlebell fra min beste kompis her i Asker, og igår klarte jeg ikke å motstå fristelsen, så det ble 60 kettlebell swing på meg.

Jeg er ikke bare stiv og støl men, jeg begynner å få blemmer på innsiden av hånden pga pull ups og kettlebell swing`ene. På onsdag så hadde vi pull ups som en del av treningsøkten, og begynte å få blemmer. Da sa ei på senteret at jeg burde ta av meg ringene mine og svaret mitt var da: " det er derfor jeg er her, jeg for ikke av meg ringene ". Det ble en god latter på oss alle. Så vi for se hvor lang tid det tar før jeg kan ta av meg ringene uten å måtte få dem klippet av.

Selv om jeg er stiv som en stokk klarte jeg ikke å motstå fristelsen med å ta noe swings, men jeg klarte ikke mer enn 4. Kroppen min er så støl at den ikke klarte mer. Så da blir spenningen ikveld, klare jeg å sitte på sofaen og slappe av så at jeg kan gå på trening imorgen eller kommer jeg bare til å ødelegge for meg selv.... Uff, det er en av mine svakheter, klarer ikke å motstå fristelser.... Og nå er en 10 kgs Kettlebell blitt en fristelse, OMG..... :) :)

Jeg har plassert min blogg i Askernorske bloggkart!



Ønsker Dere en riktig god fredag :)


Klem fra meg :)


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)