torsdag 21. mai 2015

17 mai

Da var jeg her igjen :) Sitter her og tenker skal jeg eller skal jeg ikke :) Hvor lang tid tar det før jeg skriver neste innlegg :) Men, jeg håper at jeg har fått fred i sjela mi nå og kan faktisk vise min hverdag til Dere.

So here goes! Krysser fingrer og tær på at jeg ikke venter et halv år til neste innlegg :) LOL :)


17 mai startet tidlig hos oss, 05:45am ringte vekkerklokka og vi måtte bare sprette opp. 06:10am var det felles frokost for kidså og meg. 06:35am så var det å kjøre Kiara til skolen. Så var det bare å kjøre hjem se litt på TV2 før vi måtte dra igjen når kl.0845 for å se på barnetoget.


Flinke Kiara, hun var flaggbærer den dagen. Men ingen av oss tenkte på at hun burde ha hansker for å holde varmen. Så når barnetoget var ferdig så måtte de søte små fingrene varmes. Det hjalp veldig med en pølse og en brus :)


Etter barnetoget så kom vi hjem og måtte slappe av litt på sofaen :) Det var deilig :) Hadde NRK på i bakgrunnen så vi ikke gikk glipp av alt. Etter en høneblund på sofaen så dekket vi bordet til et festmåltid :) Det ble servert skalldyr med masse deilig tilbehør :)


Så nå er 17 mai over for denne gangen :) Glad for at det er ett år til neste gang, bare krysser fingrene på at ikke jeg bruker ett år på skrive noe her til Dere :)


Ønsker alle en riktig fin dag :)

Klem Davina

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)