mandag 24. november 2014

Endeeelig.....

Endelig, føler jeg har fått fred med meg selv:) Siste året har vært fryktelig tøft, nesten som spillet Monopol. Har rykket frem til start endel ganger det siste året. Men, nå er jeg her:)

Har vært borte fra bloggens verden, har vært litt redd på hva kan man skrive og ikke.... Hvordan er bildene mine iforhold de andre bloggerene.... osv, osv...

Men, vi alle er forskjellige og vi alle har våre stiler. Takk og pris for det:) Og nå har jeg våknet fra dvalen og er veldig stolt over hjemmet mitt. Stolt over hva jeg har oppnådd, og kjempe fornøyd over hvor koselig jeg har fått det:)

Jeg prøvde meg på en ny blogg men ble ikke komfortabel, så nå er jeg her igjen. Jeg har drevet med oppussing mer eller mindre. Bilder kommer etterhvert ;)

Endelig, ja endelig har jeg fått fred i sjelen. Jeg vet hva jeg vil og gleder meg virkelig til å dele min hverdag med Dere of ikke minst oppdatere meg i bloggens verden:)

Klem Davina

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)