mandag 4. mars 2013

Mine farger :)


Jeg er veldig glad i den romantiske stilen. Jeg er jo en liten romantiker, drømmer om at livet skal vær en dans på roser;) Fargene som går igjen i stua mi er lilla, grå og gammel rosa. Elsker disse fargene her. 

Jeg leser mange forskjellige bloggere og syns det er så stilig at Dere klare å gjøre så mye kult med mange freshe farger. Det er ikke så mye som skjer hjemme i stua mi, har jeg funnet noe som passe så blir det bare der. Vi har en stue, der man ikke kan ommøblere, så det eneste som for flytte på seg er telysholderne og plantene mine:)

Det jeg ønsker er å bytte sofa, ønsker å bytte til en hvit eller grå Ektorp sofa. I dag har vi en sort "skinn" sofa, og det er rett og slett for hardt til min romantiske stilen:) hihi, tror samboeren min blir oppgitt over meg. Men, når jeg endelig har fått stilen min tilbake, så syns jeg vell at vi kan en gjennomført stil;)

Ønsker alle en magisk uke:)

Published with Blogger-droid v1.6.5

1 Comment:

salige lavendel said...

Jeg har også en stue so ikke kan ommøbleres så mye, men jeg bytter puter iblandt og føler at jeg kan få en helt "ny" stue ved å bytte bilder/plansjer på veggene også. Er jo ikke alltid så veldig mye som skal til!

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)