onsdag 6. mars 2013

Friends



Enda et skilt som jeg har hjemme som jeg fikk av Fru Mosbron:) 

Nå er det snart påskeferie, da reiser vi til vestlandet. Gleder meg masse. Tenkte vi skulle besøke familie og venner. Det er faktisk første gang at jeg tar kidså på ferie til vestlandet. Gubben og kidså hans er jeg usikker om de blir med. Men, jeg krysser fingrene på at de har lyst og mulighet til å bli med oss :)

Fru Mosbron og hennes familie har vært hos oss flere ganger, og jeg har besøkt Fru Mosbron som ei venninne....Før Jul når Familien Mosbron var på besøk så sa Herr Mosbron til oss at nå har de besøket oss flere ganger og at det hadde vært hyggelig om vi kunne besøke dem. Og, ja jeg er enig med Herr Mosbron. Hva er forskjellen, de reiser med 4 barn og vi må reiser med 5 barn?? Sjette barnet er 20 år så sannsynligheten for at han vil bli med er liten, tror heller han ønsker å tilbringe helgen med kjæresten sin:) 

Så nå er det ikke mange dager igjen før vi reiser til Vestlandet:) Kan tro jeg gleder meg :) 

Ønsker alle en riktig fin onsdag:) 


Published with Blogger-droid v1.6.5

1 Comment:

nr.15 said...

Her er det både hjerterom og husrom♡

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)