torsdag 28. februar 2013

Robbie Williams


Jepp, jeg skal på Robbie Williams konsert. Kan tro jeg gleder meg:)

Dere husker vell den tiden Robbie var med i Take That, men da var jeg ikke helt der. Var ikke helt en boy band fan. Men, når han sluttet i 1995 og startet sin solokarrière, da var jeg helt med.
Kjøpte alle cd`ene hans. Kan vell egentlig si at Robbie Williams er min " Justin Bieber" uten all hysteriet rundt:) Ikke har jeg sengetøy eller plakater.

Husker at jeg var ganske betatt av Robbie, han er en skikkelig entertainer men samtidig en råtass. Og jeg må innrømme at jeg har en ting for råtasser:) Husker godt i tyveårene så sa jeg hvis Robbie hadde spurt meg om jeg ville ha sex med han så hadde jeg blitt med han uten å blunke;) Og nå er jeg i tredveårene og skal få oppleve han i hjembyen min Stavanger:)

Jeg skal på konsert sammen med Fru Mosbron, begge er fans og vi gleder oss masse. Jeg var så heldig at jeg fikk kjøpe billettene igår,altså forsalg:) Billettene ble lagt ut idag klokken 09.00 og 09.33 var alt revet bort.
  
Så nå er det bare å glede seg, jentetur til Stavanger med verdens beste venninne<3 p="">
Ønsker alle en magisk dag:)

JUST WANNA FEEEEEL REAL LOVE..........

2 Comments:

nr.15 said...

You and me baby♥♡

hobbyvimsa said...

Så gøy!!Kos dere:)

Jeg har også vært på konsert med denne sexy mannen en gang i tiden:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)