mandag 4. februar 2013

Bursdagen min

Forrige uke ble jeg ett år eldre og det ble feiret med stil:) Kidså mine gjorde en fantastisk jobb. De pyntet huset med ballonger, glitter og stas. Min eldste datter stekte egg i paprika skiver og bacon til frokost med hjelp av samboeren min. Min sønn lagte pikekyss som han brukte for å dekorere kaken og min yngste datter lagte hjemme laget blåbæris.

Dagen min var rett og slett magisk, har aldri fått en slik bursdag ifra noen før. I Sri Lanka så er bursdager ganske helligt uansett alder. Og nå merker jeg at kidså mine er eldre og kan tro de koste seg for å overraske mammen sin.

Jeg var så heldig og fikk så utrolig mange flotte gaver. Alle barna kjøpte noe stasj som jeg kunne pynte huset med. Fikk t.o.m pakke i posten fra beste venninnen min, fikk flotte gaver ifra venninnene mine her i Asker og flotte lysestaker fra samboeren min.

Må innrømme at jeg gråt på kvelden, det var ikke fordi jeg var lei meg men pga jeg har så fantastiske barn. Føler meg egentlig ganske velsignet:)

Ønsker alle en magisk uke.

Klem fra meg:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 Comments:

nr.15 said...

Fordi du fortjener det kjære<3

hobbyvimsa said...

Hei høpp!

Så koselig at du likte klokka,og ikke minst at den kom til deg på bursdagen...Gratulere så mye med dagen som var..
Blir så glad når noen blir fornøyde med det de har kjøpt....

Nyt ny uke!!

Klem Linda:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)