fredag 11. januar 2013

TGIF


Ja,ja her er det bare å tolke det slik en ønsker det. Jeg sier bare ja til begge idag:)

Idag er det fredag og jeg er ei jente, og bilde representerer meg. Glad jente som elsker å ha det gøy sammen med venner og familie. Kjenner at jeg er i ekstremt godt humør.

Så idag skal min eldste datter og jeg lage deilig middag, kose oss foran tv`en kanskje med en god film og kanskje tar jeg noe rødt i glasset;) Kan livet bli bedre enn det, god mat med sammen med kidså og gubben:)

Ønsker alle en riktig fin fredag:)

2 Comments:

nr.15 said...

Fin fredag til deg snupsi <3

Fru Andersen said...

Hørtes ut som om dere hadde en koselig fredagskveld :-)

Ta vare på deg selv, leste innlegget under her, det er viktig å lytte til kroppen. Jeg er ikke like flink til det selv helle alltid, men har bestemt meg for å høre litt mer på signalene kroppen sender dette året ;-)

Fiiin lørdag!

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)