torsdag 3. januar 2013

Home Sweet Home..

Home sweet home eller sofa kjære sofa.. Kjenner virkelig at jeg mangler motivasjon. Trøtt, sliten rett og slett mangel på søvn er nok den hoved årsaken her...

Da barna mine reiste for å besøke Pappen sin så bestemte jeg for at jeg skulle trene hverdag. Men, neida..

Jeg føler jeg går som en levende zombie og buksene sprekker en etter en. Og bare det burde vært en motivasjon for å trene. Jeg klare ikke å motstå fristelsen med å ligge på sofaen og slappe av.

Jeg nekter å kjøpe større klær men samtidig så kommer jeg meg ikke på trening, så ikke bli skremt hvis Dere ser en naken kropp som løper rundt i Asker.


BTW, bilde er en av adventsgavene jeg fikk av samboeren min.


Ønsker alle en riktig fin kveld på sofaen:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)