tirsdag 15. januar 2013

Gårsdagens tema....


Bloggen Alt som er Vakkert har hver uke Mandagstema. Gårsdagens tema var Skygger. Men, jeg fikk ikke lastet opp noen bilder og dermed så ble det heller ikke noe innlegg fra meg.... Men, etter å ha pratet med Fru Mosbron, så skjønte jeg hvor feilen lå og da var det for sent for laderen lå på jobb. Jeg var inne på Internet Explorer og ikke på Google chrome.  

Dette er en av mange edelstener som jeg selger HER .

Smykkene er håndlaget i Sri Lanka. Det jeg selger er i sølv og de edelstenene jeg har mest av nå er Ametyst, Granat og Topaz.

De som kjenner meg, vet at jeg elsker bling. Men, nå er jeg kommet inn i en fase der at når jeg kjøper noe dyrt så kan det faktisk vær ekte og ikke bare juggel;)

Ønsker alle en magisk uke

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)