onsdag 26. desember 2012

Julen er over for denne gang


Da var julen over for denne gang. Så mye jeg stresset før jul pga min samvittighet ovenfor barna mine og plutselig så er det over. Utrolig, hvor mye jeg fikk gjort før julaften. Jeg fikk bakt, lagt eggelikør og fikk t.o.m lagd pepperkakehus med alle barna her i huset:)

På julaften så oppdaget jeg at jeg ikke hadde nok innpakningspapir, OMG kan tro jeg ble stresset. Vi kjørte til kjøpesenteret med et håp om at den var åpen, men neida..... kjørte og innom en bensinstasjon, for de selger jo alt mulig rart, men neida..... Så det jeg måtte gjør var å ransake huset og fant en rull med gråpapir. Alltid kjekt å pakke inn gaver i gråpapir så lenge man har stasj til å pynte gavene med, men neida det hadde jeg heller ikke. 

Jeg fikk pakket inn gavene, laget multekremen, kålrotstappa mens pinnekjøttet ble dampet. Endelig så var det min tur å stelle seg. Min eldste datter dekket på bordet, jeg hadde egentlig planlagt å pynte bordet med greiner, telys og julekuler siden det var noe jeg kunne blogge om men neida fikk ikke tid til det heller.... 

Maten smakte like godt selv om bordet ikke var pyntet og gavene pakket i gråpapir:) Imorgen er det vanlig arbeidsdag igjen og barna mine reiser til pappen sin. Koffertene Deres er pakket, julegavene til pappen m/familien er pakket og alt er klart for avreise.

Så nå sitter jeg her, julen er over og jeg er 15 kg tyngre;)

Ønsker alle en riktig fin romjul:)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)