mandag 10. desember 2012

Dagene flyr ifra meg....


Dagene bare flyr og jeg har flere blogginnlegg som ikke er skrevet ned. Kjenner at jeg er en smule stresset pga det. (OMG, ganske sykt egentlig ;) )  Takker alle som har vært innom og tittet selv om jeg ikke har vært så aktiv den siste perioden. Blir faktisk veldig glad og overrasket over hvor mange som er innom min blogg side:)

Denne helgen her har jeg fått gjort utrolig mye, men det er takket være Fru Mosbron. Som de fleste vet så hadde jeg gammel rosa liftgardiner, og det betyr jo at jeg ikke kunne sette frem alt jeg har av julepynt. Jeg klare ikke å blande rosa og rødt:)

Fikk også kjeft av barna mine, siden det var så lite julepynt fremme..... Men, heltinnen Fru Mosbron hadde med seg grå liftgardiner + en gave og det var Peace puta:)  Det er ganske utrolig de gardinene jeg er mest glad i er dem som er kjøpt på Karmøy:)  Karmøy er nok plassen for meg ;)


Ble det ikke fint??? :)

Fikk t.o.m snøkuler hengende på gardinene mine:) Så når disse kom opp da forsvant alt av det jeg hadde av gammelrosa:) Alt det røde kom frem og nå begynner vi å få følelsen av jul hjemme. 

Barna og jeg fikk også bakt 3 kgs kakemenn og 2 kg pepperkake:) Så nå for jeg ikke gjort noe mer før 18 desember. Nå er det bare pugging til matte eksamen... så hvis det er noen som har ekstra bakst de ønsker å dele så tar jeg gledelig imot;)


Her er et av innleggene som jeg ikke har fått skrevet. Jentene sin bursdag. 
30.november ble Nikita 14 og Kiara ble 10, hipp hipp hurra for jentene mine:) Siden bursdagen Deres var rett før en eksamen så var det Berit, en veldig god venninne av meg som bakte kaken til jentene mine. Vi fikk virkelig feire det på "lankesisk style" :)

Men, nå må jeg gå....

Ønsker alle en riktig fin uke og takk igjen for alle som har vært innom:)


2 Comments:

nr.15 said...

Bare te å flytta te Karmøy vettu;)

Wow for ei fin kake!! Sko visst kommet helgå før;)

Klem

Anonym said...

Kan du sjekke mailen din?

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)