lørdag 24. november 2012

Sjakk matt


Da har kvelden senket seg og jeg skal snart i sengs....

Ettermiddagen har vært travelt, rett etter jobb så var det å hente Kiara. Hun skulle på en klassetur. Selvfølgelig så begynte det og regne. En av pappene i klassen sa til meg; føler du deg ikke hjemme nå i regnværet.... brrr.... rart hvordan kroppen blir vandt med et klima uten så mye regn. Vi gikk og vi gikk, og det pøste ned. Jeg var selvfølgelig ikke kledd i regnbukse så ergo jeg var kliss våt......

Etter en hyggelig middag sammen med klassen så var det bare å balansere seg ned til bilen igjen:) Nikita skulle overnatte hos en god venninne av meg og jeg skulle hente Sander hos en kompis.


Sander og jeg kom hjem, og han ønsket å spille sjakk sammen med mammen sin:) Og siden det er fredag og aldri noe kjekke filmer på tv og jeg ikke orket å lese til eksamen så var det bare stas å gjør noe sammen med godgutten min:) 


Sjakkbrettet her fikk jeg av min far for mange mange år siden. Og Sander har hatt stooor glede av den. Så ikveld så skulle Sander lære mammen sin å spille. 


Vi fikk spilt en prøverunde der Sander og samboeren min skulle lære meg å spille taktisk, og de fleste som kjenner meg vet at jeg spiller for å ha det gøy og tenker ikke på å vær taktisk;) 
Runde nr.2 så måtte jeg klare meg på egenhånd :) Sjakk tar sin tid så det ble bare to runder. 

Sander er nå i sengs og det må jeg og. Jeg skal på skolen imorgen, så da er det bare å ønske Dere en riktig god natt og en riktig god helg:)





1 Comment:

h.espe said...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg :)
Skulle ønske jeg kunne si hvor jeg har kjøpt isoporkulene, men det husker jeg dessverre ikke (kjøpt i fjor), men antar du får kjøpt liknende i hobbybutikker.

Ønsker der en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)