fredag 9. november 2012

Miss Etoile


Hjemme hos oss så har vi en koselig tradisjon på morgenen vi drikker rett og slett en kopp te sammen:) Bilde som jeg tok var så kul at jeg måtte rett og slett blogge om koppene mine.


I vinter så fant jeg ut at jeg ville ha nye kaffekopper. Jeg leverte mine gamle krus til gjenbruk for å kunne kjøpe meg noen nye. Men, jeg ville ikke kjøpe bare for å kjøpe. Min beste venninne Fru Mosbron var på besøk i Asker når fant jeg disse koppene, jeg måtte bare ha dem og jeg fikk dem:)


Disse Miss Etoile koppene er gode for både te og kaffe. Så nå mangler jeg asjetter som kan matche disse;)
Når jeg tenker over det så har jeg en god del te/kaffe servicer. Men, disse bruker jeg til hverdags og ergo så må det vær asjetter til;)

Ønsker alle en riktig fin fredag:)



2 Comments:

nr.15 said...

Stilige bilder:)

Å ha skikkelige og fine krus er veeeeeldig viktig, samt veldig lett å få samledilla*kremt*

h.espe said...

Hei, og takk for koselig hilsen hos meg :)
Kjempefine kopper du har fått deg, likte godt både form og farve :)

Så er den deilige fredagskvelden her - ønsker deg en god helg!

Klem fra Hildegunn

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)