torsdag 22. november 2012

Kjøkken kos


Mens jeg ventet på pizzabudet igår (altså samboeren min), så fant jeg ut jeg skulle prøve på noe nytt. Jeg har jo en skikkelig kul radio på kjøkkenet og tenkte hva om jeg tar opp en cola box og lage det som en telys holder.... 

Fant box åpneren, fikk opp toppen, det var jaggu ikke lett....

Tok en hammer og hamret hull med en spiker, kan tro det ble skikkelig stilig når jeg tente et telys oppi der:)
Så nå er det ganske koselig på kjøkkenet med levende lys og musikk under matlagingen eller når man tar oppvasken;)

Det eneste jeg må gjør er å finne en løsning på hvordan jeg skal lage hull uten å få "brette" merker på boksen.... 

Forslag anyone??



1 Comment:

nr.15 said...

Så lurt:)
Har ikke peiling på det med boksen da, er ikke utstyrt med verdens beste tålmodighet..

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)