søndag 11. november 2012

Home Sweet Home


Trappesatsen vår er pyntet med gamle gjenstander fra min samboers familie. Veldig koselig ting, men nå har jeg lyst til å sette på en wallsticker under hylla - Home Sweet Home.
Tenkte det hadde vært så koselig når man går opp og ned trappene så leser vi Home Sweet Home.

Men, samboeren min har jo selvfølgelig noe han skulle ha sagt.... Det er i slike stunder jeg kunne ønske at han kunne stole på meg at det jeg gjør blir fint eller bare ikke bry seg om hvordan jeg pynter....

Eller hva syns Dere, hadde det ikke vært koselig å lese Home Sweet Home når man går opp og ned trappene???




Bildet ovenfor er en 8 mm kamera  fra sent 60-tallet, kanskje begynnelsen av 70-tallet.




Bildet ovenfor er  fra sent 60-tallet, kanskje begynnelsen av 70-tallet.




Usikker på hvor gammelt denne er, men skoene er brukt av samboeren min. Ganske snålt egentlig at han kan ha hatt så små føtter når han har de store breiflabbene idag;)

Ønsker alle en riktig fin søndag:)

1 Comment:

AnneG said...

Fin samling av gamle ting :o)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)