torsdag 1. november 2012

Halloweeen


Da er jeg tilbake i bloggens verden igjen, har ligget syk den siste uken:( Nå er jeg oppe og går igjen:)

Igår var det en stooor dag for barna mine, vell kanskje de fleste barna i Norgesland:) 
Halloween:)

I utgangspunktet så er jeg imot dette fordi jeg mener at dette ikke er en norsk tradisjon. Husker godt at jeg hadde en diskusjonsrunde med foreldrene i klassen til barna mine. Da fikk jeg beskjed om at "if you cant beat it then join them". Så, det har jeg på en måte gjort.... Men, barna mine for ikke kle seg ut som noen djevler. 

Imorgen så skal jeg ha dameselskap med tema Hallooo Viiin, alle "må" kle seg ut. Jeg gleder meg veldig, dette blir mitt første dameselskap her i Asker. Bilder av vil komme:)

Neste uke så kommer det en Giveaway fra Inspirasjon, favoritt butikken min i Asker. Jeg er ikke en av de hippeste bloggere her, men er kjempe glad for at jeg har fått så mange lesere:) Og må innrømme at jeg blir som et lite barn når jeg for hyggelig hilsner fra Dere. Og dermed så har jeg lyst å gi noe tilbake:)

Ønsker alle en riktig fin torsdag og en riktig fin helg:)


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)