onsdag 28. november 2012

Eksamensforberedelse....


Den siste tiden så har det ikke vært noe særlig blogging på meg.... Kjenner at jeg savner å lese bloggene Deres. Men, nå er det rett og slett eksamensforberedelse....

Som Dere ser så har jeg flyttet opp, trenger virkelig et større arbeidsplass:) Så når vi skal spise middag så er det samle opp alt i en bunke dekke på , spise, dekke av og så finne frem skolesakene mine igjen.

Mandag 3 desember er første eksamen, jeg kan love Dere det at jeg gruer meg, men gleder meg til å bli ferdig med det:)


Første eksamen er økonomi styring, siden vi ikke kan ha med notater, så har jeg hengt opp gule post-it lapper rundt omkring for å pugge formlene. Til og med når jeg sitter på do så kan jeg se på disse fine gule lappene mine:)

Jeg kjenner jeg ganske stresset, tanken på at jeg har ikke pakket inn adventsgavene til kidså eller til mannen, ikke bakt noe til første søndag i advent.... uff blir rett og sliten av å tenke på alt jeg må få gjort...
Hadde en liten prat med mannen i huset igår, vi ble enig om at vi skulle pakke inn tre gaver til barna nå og så tar vi resten mandagskveld etter eksamen.

Kidså mine har og sagt seg villig til å bake kakemenn så det er klart til 1.desember. Må si at jeg er kjempe heldig som har så snille barn som passer på at mammen skal få kunne lese til eksamen:)

Det sies at ting ordner seg for snille jenter, og jeg må innrømme at jeg er veldig heldig:)


Ønsker alle en riktig fin onsdag 0g kryss fingrene for meg;)


1 Comment:

berit-ch said...

Ser ut som du har full kontroll, kjære du. Ikke stress med gaver og hussysler....det kan mannen i huset og barna ta seg av så lenge du har eksamenspresset over deg... og så kan du jo bare bruke folk rundt deg som er glade i deg, og som gjerne baker om det trengs... <3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)