torsdag 15. november 2012

Dritt dag


Igår hadde jeg en skikkelig dritt dag, og kjenner at det i sitter litt igjen idag....samtidig så kjenner jeg at jeg er for gammel til dette....

Samboeren min hadde tent levende lys overalt før jeg kom hjem fra jobb, han visste hvordan jeg hadde det og ønsket å prøve å få meg lettere til sinns. Han hadde t.o.m kjøpt inn en pose med ostepop fordi nå skulle jeg levere siste innleveringsoppgave i økonomi styring selv om jeg allerede har fått stryk i faget og ikke kan ta eksamen.:( Han vet at jeg er veldig glad i ostepop og rødvin når jeg jobber med leksene mine - en meget "god" kombinasjon:)

Snille, snille samboeren min prøvde virkelig igår og det setter jeg utrolig pris på!

Håper virkelig at dagen blir bedre idag, solen skinner og jeg få prøve å ha positive tanker:)

Ønsker alle en fin dag:)

1 Comment:

nr.15 said...

Off en liten trøsteklem til deg fra meg<3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)