fredag 23. november 2012

Diskokula....

 
Kvelden min igår started bra men helt til jeg begynte å irritere meg over en ting.....
 
Hadde min daglig dose med telefon prat med min beste venninne, som vanlig preiket vi om interiør, om hva vi hadde lyst å kjøpe og hva vi kunne tenkt å gjør hjemme. Så ser jeg noe som har irritert meg leeenge, diskokula......
 
30 november 2008, ble min eldste datter 10år. Hun skulle ha disko/abba party og da kjøpte samboeren min en diskokule. Det var jo kjempe stas og passet egentlig ganske bra med tanken på at jeg pleide å ha funky disko fredag med barna. Kan tro vi koste oss da, savner den tida med barna mine. PS2 tok kvelden, pæra til diskokulen tok kvelden og nå har kula hengt der i flere år.
 
Neste fredag blir min eldste datter 14 år og jeg håper virkelig at vi/jeg kan få ned kula til da ellers så er det bare å kjøpe inn en strippestang;)
 
 
Ønsker alle en fin fredag:)


2 Comments:

nr.15 said...

Du, det funker dårlig å TRUE med en strippestang liksom;)

Min filosofi veeldig ofte er lettere å få tilgivelse enn tillatelse, så skru den ned vel!!

Filippa said...

Skru den ned selv, er ikke sikkert han ser det en gang. Og ser han det etter en stund kan du bare si at den har vært nede lenge

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)