tirsdag 23. oktober 2012

Skattene mine


God gutten min og jeg på vei til skolen. Klassen hans skulle ha en FN forestilling til oss foreldre igår:) Som vanlig så var det en fryd å se hvor flinke barna er:) Det var mye dans og sang. Barna skrev teksten til sangene selv, sååå imponerende. Jeg må si at det er fantastisk at disse barna er så kreative, de er flinke og ikke minst tøffe som klare å stå foran en hel forsamling::)


Idag så skulle jeg prøve en ny flette type flette på jentene mine. Stakkars Kiara ser vell litt trøtt ut på bildet:) Dette ble egentlig ganske fint men ser at jeg må øve meg mer:) Øvelse gjør mester:)


Nikita ble også veldig fornøyd, men jeg ser at jeg må jobbe litt. Nikita og jeg fleipet litt idag om att jeg må øve meg til jeg for mine fremtidige barnebarn. Og at barna mine er prøvekaniner:) Som første gang så jeg fornøyd men jeg vil bli bedre:)

Ønsker alle en riktig fin tirsdag:)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)