mandag 15. oktober 2012

Roser


Så trist det var å våkne idag. Det var bek mørkt ute og det regnet ute. Bladene ute begynner å gå fra å vær fargerike til brunt. Men, så har jeg disse rosene i hagen. Jeg elsker roser og når jeg blir stor så skal jeg ha en hage/balkong fullt med roser.

Merkelig nok uansett hvor mørkt og trist det er ute så lyser rosene opp. Bare i den nordlige halvkulen så finnes det ca 250 rosearter, nå drømmer jeg meg bort....det må jo vær helt fantastisk syn for øyet.

De fleste har vell opplevd å få roser fra sin kjære og det har jeg og fått fra samboeren min. Men, Diva`en som jeg er så kunne jeg ønskt at jeg fikk blomster av han like ofte som jeg kjøper øl til han:) Ifølge samboeren min så er han blomsten. Det er jeg overhode ikke enig i. Jeg kan jo liksom ikke putte ham i en vase og sette ham på bordet:)

Men, nå må jeg slutte å drømme meg bort og gjør noe konstruktiv. Gleder meg veldig til etter jobb idag, for da er det henting/kjøping av julegaven min:)

Ønsker alle en kreativ uke:)


1 Comment:

Betten said...

Nydelige roser Davina. Jeg er også veldig glad i roser.
Skal du fortelle mer om den julegaven??

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)