torsdag 18. oktober 2012

Rosa meg her og rosa meg der....


Kvelden har jeg hatt for meg selv sammen med barna mine. Samboeren min var ute og da tenkte jeg, nå for jeg dille litt alene før jeg begynner med leksene mine. Beste venninna mi Fru Mosbron gav meg engang putetrekk og løper i fargen gammel rosa. Så ikveld kom løperen frem:) Gurimalla så lekkert skjenken ble:)


Diva`en som jeg er fant jeg ut at jeg måtte ta ta et bilde av tøflene mine:) Skjenket et glass rødvin og beundret stua mi. Samboeren min syns jeg er vell litt jålete med tøfler med hæler:) En Diva kler seg med stil både inne og ute....


Jeg beundret julegaven min og kom på at jeg hadde jo kjøpt bling til Stearinlys fra Inspirasjon. Så hvis jeg skal skinne så må også julegaven min skinne;)

Ønsker alle en riktig fin torsdagskveld:)


4 Comments:

hobbyvimsa said...

Hei høpp!

Kule tøfler som er en diva verdig:)

Tusen takk for fine ord angående mine malerier:)
Gøy med skryt:)

Det bildet henger på mamis cafe i Skien om du er i nærheten.Har de fleste bildene mine utstilt der frem til jul.Om du bor langt vekk si i fra så henter jeg det og sender i posten,om det ikke er solgt da selvfølgelig,tro r det henger der enda:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Camilla said...

Herlige tøfler, sier som hobbyvimsa, en diva verdig :)

Fin helg til deg.
Klem C.

Unknown said...

Tusen takk Linda:) Ønsker deg og dine en riktig god helg:)

Klem Davina

Unknown said...

Tusen takk Camilla:) Ønsker deg og dine en riktig god helg:)

Klem Davina

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)