torsdag 4. oktober 2012

Plastic Fantastic


Endelig har fått meg nye blomster til Champagne bøtta mi:) Fant ut at jeg ville investere noe som vil vare lengre enn en måned eller to.... Plastic Fantastic :)

Er det noe jeg er flink til så er det å drepe blomster. Grønne planter og orkideer trives hjemme hos meg men ikke blomster. Jeg fikk champagnebøtte for noen tilbake og har kjøpt noe støtt og stadig. Så en dag gikk jeg og spurte en blomsterforretning hva var det jeg gjorde galt.....Svaret var veldig enkelt, de store blomsterpottene har en levetid på en til kanskje to måneder. Blomstene blir masse produsert til de forskjellige sesongene og ergo uansett hvor flink jeg er så vil jeg ikke få det til. Jeg må vær pensjonist eller hjemmeværende husmor for å kunne pleie blomstene skikkelig.... Og jeg er ikke gammel nok til å bli pensjonist.


På middagsbordet har jeg hatt disse siden sommeren og jeg er fortsatt kjempe fornøyd. I mitt yngre liv med og færre barn så pleide jeg å kjøpe blomster til meg selv hver fredag, men nå i et hektisk hverdag så glemmer jeg det. Så når jeg kommer jeg så er det alltid noen fine blomster på bordet:)

Disse har jeg på vinduskarmen. Her pleide alle planter og blomster svidd pga sola. Men, nå er problemet løst  med plastic fantastic:) Neste gang Dere kommer på besøk og det Dere ser av blomstene er plastikk handlet på  interiør butikken Inspirasjon i Asker :)

Ønsker alle en kreativ uke:)





1 Comment:

Camilla said...

Jeg ønsker meg noen flotte skikkelige plastikkblomster til min champagneskål men har ikke funnet noen som ser skikkelig ut enda. Skal sjekke ut Inspirasjon i Asker :)

Mandagsklem fra Camilla.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)