torsdag 25. oktober 2012

Mannen på shopping

 
 
Dette er vell egentlig det viktigste blogginnlegget ever.
 
 
Jeg kom hjem fra jobb og der hang stasjonsklokka på veggen. Samboeren min hadde vært ute på shopping på egenhånd. Må innrømme at jeg ble meget imponert over han. Shopping genet mitt har vell smittet over:)
 
Stasjonsklokka passet så perfekt inne hos oss. Jeg ble så giret at jeg måtte bare ta et bilde og legge ut på Instagram og kom på nå at jeg måtte jo dele dette med Dere:)
 
Uansett om vi står på gangen og er på vei ut eller hvis vi står inne i stua så ser vi tiden. Må si det er sååå deiligt, spesielt når jeg ikke bruker armbåndsur lengre.
 
Samboeren min mente at siden jeg har dillet så mye så måtte han og sette sitt preg over i stua. Så dette er prikken over i`en ifølge han:) Stasjonsklokka passer så perfekt inn at jeg kommer fint til å holde kjeft. Jeg ønsket meg en klokke i stua, men fant aldri noe som passet inn. Så det var godt at interiør genet hans kom frem:)
 
 
Ønsker alle en fin ettermiddag:)


1 Comment:

nr.15 said...

Godt du lære han opp;)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)