torsdag 11. oktober 2012

Bestemor jeg???


Nå er jeg endelig her igjen. Har hatt noen ekstreme dager og netter med innleveringsoppgaver. Nå er jeg ferdig til neste gang...., på mandag fikk jeg en telefon i arbeidstiden. Det var da en selger. Ifølge systemet hans så kunne han se at for maaaange maange år siden så hadde jeg kjøpt barnebøker og han lurte på om jeg ønsket å kjøpe julegaver til  BARNEBARNA mine.....

Da brøt jeg ut i full fornærmelse og sa jeg kan ikke ha barnebarn for jeg er bare 32 år. Jeg ble nesten hysterisk. Sjefen min og kollegaen min brøt ut av latter og selgeren ble helt satt ut. Og han prøvde å ro seg bort og ville vite hvor gamle barne mine var men jeg var så fornærmet at jeg hadde ikke tenkt å gi han noen opplysninger. Stakkars selger, han hadde nok ikke lett når han skjønte at han hadde bommet virkelig. Og barna mine for ikke bøker fra dem.

Ønsker alle en fin fin torsdag:)

1 Comment:

nr.15 said...

Digger den historien!!
Må nok være litt Diva for å bli fornærmet tror jeg;))

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)