mandag 1. oktober 2012

Adventskalender 1 av ......



Desember nærme oss med stormskritt og jeg stresser som vanlig. Som Dere er så vi en stoooor familie, 6 barn og 2 voksne. Men, jeg må si at vi har en veldig fin arbeidsfordeling, jeg kjøper kalendergaver til jentene i huset og samboeren min kjøper kalendergaver til guttene:) Jeg elsker gaver alt som kan pakkes inn, men ikke gavekort:) Så, jeg bestemte at samboeren min og jeg skulle gi kalendergaver til hverandre.

Til min overraskelse så sa han ok. Vi begge er enige at adventstiden faktisk er mye kjekkere enn julaften, fordi vi må planlegge en gave for hverdag og det er faktisk mer stas. Alle mann våkner tidlig for å åpne gavene sine og merkelig nok det gjelder også oss voksne:)

Men,men en av mange av mine kalendere er jeg ferdig med nå, så da er det bare å sveipe kortet videre:)

Ønsker alle en kreativ uke:)

2 Comments:

Betten said...

Skal si du er tidlig ute. Imponerende! Regner med at når desember måned kommer, så får vi vite hva som skjuler seg i enkelte av pakkene.
Hils gjengen. Klem fra meg.

Mette, FjellroMantikk ♥ said...

Heisann:)Gleder meg til å følge deg vidare!Koseleg blogg du har.
Velkommen som følger hos meg:)So kjekt.

Ønsker deg ei fin veke♥
Klem frå Mette.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)