onsdag 19. september 2012

Overraskelse i Postkassa




Kan tro jeg er verdens heldigste jente som har verdens beste venninne. På lørdag fikk jeg denne pakken i posten. Min yngste datter var også veldig happy fordi hun trodde at hun skulle få åpne gaven min. Men, jeg er så pakke gal at der er det ingen som for hjelpe meg. Kiara har nok arvet det der fra meg:) Så jeg forklarte Kiara at når hun får gaver fra sine venninner så er det hun som skal åpne dem og ikke jeg, hun skjønte poenget mitt. Men, hun ville jo bare vær snill og hjelpe mammen sin.

Lurere virkelig på hva postmannen og svigers tenkte når de så en så fin pakke i postkassa. Jeg måtte bare ta bilde av postpakken:)

Fru Morsbron som er linket her er min beste venninne. Vi har kjent hverandre i mange år og har vært der for hverandre i gode og onde dager. Hun har en kjempe fin blogg, gå inn der og ta en titt. Skal love Dere at Dere ikke vil bli skuffet:)



Men, se hva som var i pakken:) En pakke med servietter:) Jeg ga klar beskjed til mann og barn at dette hadde de ikke lov til å bruke. Dette er bare til pynt og ikke til å tørke seg med:) 
Jeg syns disse var så kule at jeg kommer nok ikke til å åpne pakningen:) 

Gleder meg til å komme hjem idag, fikk levert inn en innleveringsoppgave til skolen igår, så idag skal jeg rydde og pynte stua mi:) 

Den gleden du ga meg Fru Mosbron, det varmte hjertet mitt skikkelig :) Tusen hjertelig :)

Oppfordrer alle til å vær snill og grei mot hverandre:)

Ønsker alle en kreativ uke:)

2 Comments:

nr.15 said...

Alt for deg kjære<3

salige lavendel said...

Så kule servietter! Koselig å få overraskelsesgave =)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)