mandag 3. september 2012

Ny uke, nye muligheter...

 
 
Da var helgen over for denne gang og jeg har kost meg masse. På fredag fikk jeg disse blomstene av Kiara, hun hadde ikke plukket dem i noen hager men i skogen:)
 
 
 
 
Vi har vært veldig heldig med været. Kjekt at vi kan ha en helg med sol og varme. Kiara har begynt med å lage gaver til venner og familie. Jo, mer gaver hun lager og mer penger sparer hun. Jeg kjørte Nikita på jobb tidlig lørdagsmorgen, da var Kiara allerede våken og jobbet med julegaver:) Så jeg er veldig spent på hva hun har laget til meg:)
 
Jeg har lest masse i helgen samtidig så har jeg fått ryddet masse ihelgen. Føler jeg rydder og rydder men blir aldri ferdig med huset. Blir snart gal av dette......
 
Samboeren min var ute på vift så si hele lørdagen, og jeg fikk besøk av min gode gode venninne og hennes tre skjønne barn. Nikita og Kristoffer lagde dessert, pannekaker med nugatti air og jordbær på, det var veldig godt men veldig søtt:)
 



Vi fikk servert frokost av Kristoffer og Nikita på søndag, jeg må si at jeg er meget meget heldig som har så snille barn og "nevøer" :)


Kiara hadde også en hjemmelekse og det var å bake ett eller annet. Så da ble det boller til kveldsmat igår:)  Lukter sååå godt av hjemmelaget boller.

Nå fikk jeg virkelig lyst på vafler ikveld:)

Ønsker allle en kreativ uke:)

2 Comments:

nr.15 said...

Så koselig helg:))

Unknown said...

Savner deg her masse<3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)