lørdag 29. september 2012

Noe nytt igjen.....


Da var helgen her igjen og tror Dere ikke at jeg har shoppa på nytt igjen....men takk på pris på at jeg handler ting til en nice price:) Jeg har konkludert at jeg trøste shopper. Etter at jeg begynte på høgskolen så har jeg virkelig strevet med matematikken og tror kanskje jeg kompenserer det med shopping. Ganske smart, jeg går jo på økonomi og ledelse:)


På torsdag kjøpte jeg denne fine baggen og et bilde av tre engler HER:) Men, jeg kunne ikke bare ha baggen alene så på fredag kjøpte jeg hortensia:) Som Dere ser på bildet så var det ikke en dum investering;)


Fikk og endelig kjøpt meg hvite kubbe lys så jeg kunne bruke stasjen som jeg kjøpte for noen uker tilbake.


Fikk også ommøblert på peishylla. Samboeren min fikk hengt opp bildet med englene min og idag fikk jeg og kjøpt nye telysholdere:) Byttet ut med de gamle med noe nytt. Forandringer fryder:) Jeg tørr ikke å telle hvor mange telysholdere jeg egentlig har..... :) 


Kan ikke si noe annet at jeg begynner å bli mer og mer fornøyd med stua:)


 Må bare vise wallstickeren min igjen, angre ikke et sekund på at jeg kjøpte denne:) Så idag har jeg ikke fått lest noe.... Men, jeg har en dag imorgen, samboeren min skal ut og leke Rambo og jeg skal vær student:)

Ønsker alle en riktig god kveld og en riktig fin søndag:)


8 Comments:

berit-ch said...

Koselig å følge deg her, Davina! :)

Marit T. Hardeberg Svensen said...

Sá koselig du har gjort det, Davina <3 og sá fint og levende du skriver! Det er kjempekjekt med bloggen din - tusen takk for alt det fine du deler med oss <3 ónsker deg en strálende sóndag, og lykke til med lesingen :)

Betten said...

Så fint det ble Davina. Du er så flink til å lage det koselig rundt deg. Ønsker deg en fortsatt god helg, og lykke til med studiene.

Unknown said...

Tusen takk Berit:)

Unknown said...

Tusen takk Marit:)

Unknown said...

Tusen takk Tante:)

Anonym said...

Gode investeringer spør du meg!!! Fortsatt god søndag!! Klem K-A

Unknown said...

Tusen takk K-A :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)