fredag 21. september 2012

Materialistisk jeg .....??


Det ble te på meg idag tidlig men jeg lærte leksa mi og drakk opp teen før jeg gikk inn på badet for å sminke meg:) Så, dette er blitt en liten intern spøk mellom oss to nå for hver gang vi går inn på badet:)

Igår etter jobb så fant jeg ut at jeg skulle innom Wallas Verden, jeg bor i Asker og har bare vært på besøk engang....Det er Fru Mosbron som skal ha æren for å vise meg butikken og hun bor på vestlandet. Det er rett og slett skammelig at jeg ikke hadde funnet frem til butikken selv. Men, uansett se hva jeg fant:) Jeg har siklet over dette skiltet i noen uker nå og igår ble jeg faktisk en eier av skiltet:)

Så jeg kommer hjem med enda en ting og samboeren min syns skiltet var kul. Men, han måtte jo påpeke at når han traff meg så hadde jeg sagt at jeg ikke var materialistisk. Og jeg må jo innrømme at jeg fortsatt ikke er det men jeg like å kjøpe ting som kan pynte opp hjemmet mitt:) I mine øyner hadde jeg vært materialistisk så hadde jeg eid en råkul bil og kjøpt bare merke klær til barna og meg. Tror rett og slett at definisjonen på å vær materialistisk kan vær så mangt. Eller for min del så har jeg fått opp øyene at det går faktisk an å kjøpe ting andre plasser enn bare på IKEA;)

Når jeg bodde i Stavanger (og det er ikke mange årsiden ) så sa jeg at jeg skulle aldri ha noe i rosa eller sølv, bare smijern og sort, men se hva jeg har i huset nå....Alt er rosa og sølv.. Vi forandre oss og forandringer fryder kan jeg bare si:)



Disse bildene tok jeg idag tidlig. Det var rett og slett bare vakkert ute men og veldig kaldt. Bilen min var ikke rød lengre den var hvit av frost. Så nå er vinteren på vei...... brrr....

Ønsker alle en strålendes helg:)

1 Comment:

Mine diller♥ said...

Hei vennen:)
Knalltøft veggbilde -liker liker :)
Har kjøpt meg et lignende på kremmerhuset men med litt annen tekst.
For en fantastisk flott høstdag vi har hatt idag - herlig! Og det fortjener vi virkelig etter 37 våte dager..
Ønsker deg ei strålende flott helg.
Klemmer fra meg :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)