tirsdag 18. september 2012

Lønna kom inn....


Da var lønna mi kommet inn og jeg måtte kjøpe noe til meg selv før lønna mi forsvant ut i regninger. Jeg skulle egentlig handle litt vin til meg og samboeren min, men jeg måtte innom Inspirasjon før jeg kjørte hjem:)

Inne på Inspirasjon fikk jeg handlet to fine glass for 20 kr stk, lys rosa blonde bånd som jeg skal tre rundt hvitekubbelys og selvfølgelig så måtte jeg ha bling til kubbelysene:) Men, nå må jeg bare finne noen matte hvite kubbelys...

Ferden gikk da videre til MesterGrønt, det var jo trossalt fredag og jeg kunne virkelig tenkt meg noen fine blomster til å pynte bordet med, men neida... Jeg fant spoler med bånd på. Ta 3 og betal for 2:) Så jeg glemte helt at jeg egentlig skulle kjøpe blomster og kom hjem med tre nydlige spoler:)

Var å shoppa på lørdag og, skulle egentlig shoppa bursdagsgaver til Henrik, samboeren min sin mellomste sønn. Forresten, idag har Henrik bursdag:) Hipp hipp hurra for Henrik, endelig fjortiss:)
Vi kjøpte gaver til Henrik, men jeg kjøpte en gave til meg selv også, jeg kjøpte meg en retro radio. Jeg hadde pratet med samboeren min om ha en radio på kjøkkenet, denne var jo så kul og skikkelig rød. Så nå har vi fått en fargeklatt på kjøkkenet:)

Det siste bilde er rett og slett Yankee produkter. Jeg elsker lukten clean cotton. Garderobeskapet til barna mine lukter så godt nå og stuen lukter godt. Har t.o.m kjøpt Yankee sine "wunderbaum" til bilen, har rett og slett blitt hekta på Yankee`s sine produkter, spesielt lukten Clean Cotton:)

Kom på jobb igår og sjekket nettbanken min, og der var lønna mi borte vekk.... Merkelig hvor rik jeg er de første par dagene... :)


Ønsker alle en kreativ uke:)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)