torsdag 27. september 2012

Halvt horn med ost og skinke....


Dagen idag startet med et smil fra øre til øre fra kidså mine. Ikke har jeg vært helt iform denne uken her, har og hatt en matte innleveringsoppgave som har vært rett og slett vært vanskelig. Hjernen min er egentlig ganske sliten og kunne egentlig tenkt meg en helg under dyna.... Men, nå skal jeg ikke syte når dagen startet egentlig ganske bra:)

Kidså mine kunne ikke snakke om noe annet enn hva de ønsket seg av mat og godsaker til skoleturen sin. Det slår vel egentlig ikke feil, hver dag under hva som helst måltid så spør barna mine , kan vi ha det eller det til middag en dag, så er svaret mitt gang på gang nyt den maten du har foran nesen din. Så fikk jeg spørsmål om jeg kunne bake Polarbrød, men det fant jeg ut at  det var for mye arbeid, spesielt når jeg skulle dra på foreldremøte. Horn ble en lettvint løsning. Jeg brukte 5 min på å elte deigen og så fikk den kose seg under håndduken mens jeg var på foreldremøte.

Kidså våknet idag til horn, pannekaker fra igår som samboeren min hadde laget og kakao:) De var ganske happy da:) Men, det jeg tenkte på idag tidlig var at neste gang kunne deigen etterheves frem til morgenkvisten så alle for nybakt horn til frokost ...mmmmm:)

Men, Dere som leser denne bloggen og som er fra Vestlandet., er det noen av Dere som har oppskriften på Horn som vi pleide å spise. Et halv horn med ost og Skinke... Her på Østlandet har jeg ikke funnet det, men når jeg er hjemme, så må jeg alltid ha et halvt horn med ost og skinke, inn i mikroen med piffi og ketchup:) Gode minner:)

Ønsker Dere en riktig fin torsdag:)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)