onsdag 15. august 2012

TV kvelden min


Idag har vært tv kvelden min. Tirsdager har vært min tv kveld helt siden ungdomstiden min. Husker godt at det begynte med Friends på 90-tallet og nå er det Grey`s:) Men, ikveld har samboreren min og jeg og snakket om å begynne å male på kjøkkenet:) Jippi!!!! Endelig, kan tro jeg gleder meg:) Vi har snakket om dette en stund nå, og jeg har fått dilla med å lysne hjemmet vårt. Ting tar tid og nå har jeg endelig forstått at Less is More, og jeg er kjempe happy:)

Gleder meg til imorgen, da er skal jeg ringe til Bohus og sjekke om jeg kan få tak i sofatrekk. Krysser fingrene på at jeg skal få tak i det:) 


Så nå bør jeg logge meg av og si god natt, så blogges vi senere:)


Ønsker alle en riktig god natt:)

1 Comment:

nr.15 said...

Gjett om jeg gleder meg til å se resultatet:))

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)