torsdag 16. august 2012

Travel ettermiddag...


Kjenner jeg ikke har tid å vær på jobb. Hodet mitt er på helt annet plass. Kom på at jeg skal på syklubb ikveld og det er alltid kjekt. Men, føler at jeg ikke har tid til det siden vi har endel prosjekter hjemme. Vi skal male ferdig vinduskarmen på kjøkkenet i dag og jeg skal male en nattbord som min yngste datter skal få. Har også lyst til å kjøre til Ikea for å snopa ting og tang til hjemmet.

Jeg har ikke fått Ikea katalogen siden vi ikke mottar reklamer. Kjedelig.... Reklamen som jeg syns er morsomt å få er f.eks Ikea katalogen, Skeidar, Bohus egentlig alt;) Så igår kveld satt jeg på nettet og så på Ikea katalogen to ganger, brukte kanskje 5 min og så ble det slutt på det. Det er ikke det samme å bla via nettet enn å holde katalogen ihånden men en god kopp te på kvelden.

Så nå er det bare å puste inn og ut rolig og nyte stillheten frem til klokken fire. Da er det rock & roll frem til jeg skal kjøre til syklubben:)

Ønsker alle en fin ettermiddag:)

3 Comments:

Mine diller♥ said...

Heia:)
Kjenner meg så godt igjen når en føler at en ikkje har tid å være på jobb..
Eller, døgnet skulle hatt fleire timer:)
Litt kjedelig at du ikkje har fått IKEA katalogen, masse inspirasjon å finne.
Men du får den forhåpentligvis neste gang du er innom butikken.

En finfin torsdagskveld til deg.
Klem Jorill

nr.15 said...

Ps!
Bestill katalogen, da er det jo ikke reklame lenger;)

Ann-Cathrin said...

Så koselig med syklubb da:) gleder meg til å følge bloggen din videre:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)