tirsdag 28. august 2012

Studiene mine har nå startet

 
Da var jeg endelig hjemme igjen. Disse syv dagene har gått alt for fort.
På fredag begynte jeg på skolen igjen......hjeeeelp.....begynner å stresse mentalt nå for jeg har to fag jeg må bestå frem til jul. Det jeg har begynt på er Økonomi og Ledelse. Hørres kjempe flott ut men fy søren dette blir ikke noe walk in the park... Når jeg var gift så ble min daværende mann og jeg enig om at han skulle få fullføre utdannelsen og så skulle jeg få begynne. Men, det skjedde jo ikke. Jeg begynte å studere og så ble vi skilt. Men, nå er det endelig min tur:) Barna mine er større og de er mer selvstendig, så det hjelper veldig:) Bare satser på at forholdet mitt nå med min nåværende samboer ikke ryker pga studiene;)
 
Ønsker alle en kreativ uke:)


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)