tirsdag 14. august 2012

Mandags kos:)



Sola skinte igår og jeg tenkte ja nå skal vi spise middag ute. Hadde planlagt å lage en deilig pastasalat til sommerværet. Etter jobb så hadde jeg min daglig joggetur rundt Semsvannet i Asker sammen med min gode venninne. Kom hjem og tror det eller ei så begynte det å regne. Samboeren min hadde laget pastasalaten og vi hadde en hyggelig middag inne:)

Det regnet skikkelig og vi tente lys og koste oss med rødvin. Det føltes ut som høsten var kommet....
Men, det var fryktelig koselig å ha levende lys igjen. Så for vi se hva jeg planlegger idag. Kanskje det blir middag i hagen siden sola skinner ellers så blir det levende lys og vin inne:)

Ønsker alle en kreativ uke:)


1 Comment:

Mine diller♥ said...

Hei!
Så koselig at du ville bli med på min lille
give-away. Da fant jo eg fram til deg :)
Så koselig og stemningsfullt bilde. Her på vestlandet nyt vi sommeren for øyeblikket.

En finfin tirsdag til deg.
Klem Jorill

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)