fredag 17. august 2012

En ny dippe dupp

Jeg fikk ikke gjort halvparten av det jeg ønsket å gjør igår, men det jeg fikk kjøpt meg var en ny dippe dupp:) Jeg fikk kjøpt men en Dymo merkemaskin. Overraskende så var dette ikke dyrt.  Clas Ohlson selger disse for 139 kr. Så nå er det bare å trykke og klistre ivei.

Grunnen til at jeg kjøpte denne er fordi samboeren min kjøpte en maskin som kan tørke sopp, frukt, bær, egentlig det meste. Så forrige helg plukket vi sopp og tørket den. Men, jeg må jo merke krukkene med navn. Og jeg ønsket ikke å scrappe noe, for det har jeg ikke tid til.  Da kom jeg på denne.

Så vi har fått merket krukkene og bildene vil komme senere:)

Ønsker alle en riktig fin fredag:)

2 Comments:

Mine diller♥ said...

En kjekk liten duppe ditt :)
Denne har eg og men har blitt litt for lite brukt.

Ønsker deg ei strålende flott helg.
Klem fra meg :0)

nr.15 said...

Sånn har jeg og lyst på ja:))

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)