tirsdag 7. august 2012

Back to School......



Nå har det vært en stund siden sist og jeg har grublet over om hva jeg skal skrive. Det er så mye jeg har lyst å skrive men ikke alt passer seg på trykk;)

I flere år har jeg hatt lyst å starte å studere igjen, og i vinter sendte jeg jeg inn søknad. Jeg ventet i spenning og fikk beskjed om at jeg var kommet inn på Høgskolen i Gjøvik. Kan tro jeg ble glad. Samboeren min tok meg ut for å feire at nå skulle jeg bli student igjen:) Vi var ute og koste oss med mat og drikke. Hånden på hjerte så hadde jeg bare fire drinker men jeg ble sendt hjem dagen etterpå fra jobb for å sove. Jeg var så fyllesjuk, fy søren.... Men,men etter et par timers søvn så ble alt så mye bedre.

Så fikk jeg et brev fra skolen om at 24 august er første skoledag og jeg fikk se timeplanen. Det første jeg tenkte når jeg så den var; OMG hva har jeg gjort nå..... Fulltidsjobb, barn og mann........
Ringte til min mor og fortalte henne om at det var hennes plikt som mor og kjøpe en sekk + skolesaker til meg. Da lo hun:)

Ting ble så mye lysere når jeg fikk en sms av jeg kjekke venninne av meg. Hun hadde kommet inn på samme skole og samme studier som meg. Jeg hylte av glede på telefonen. Husker hvor kjekt det var å ha studievenninner og hvor mye enklere det var å gå på skolen. En kunne ikke sluntre unna. En måtte bare gjør leksene for å vær klar itilfelle det ble noen diskusjoner:)

Så nå har vi planlagt at vi må handle skolesaker ilag og ikke minst kjøpe nye klær til første skoledag:)
Nå gleder jeg meg veldig og ja jeg vet at de neste fire årene kommer til å bli tøffe:)


Ønsker alle en fin uke:)

2 Comments:

nr.15 said...

Dette klarer du kjempefint:))

Unknown said...

Tusen takk Sarka<3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)