fredag 25. mai 2012

Endelig er solen her:)


Ja, da var sommeren kommet til Asker:) Igår hadde jeg Tingelingklubben på besøk. Været var så fantastisk at jeg bestemte at vi skulle sitte ute. Men når vi sitter på uteplassen så hører vi aldri ringeklokken. Så ifjor kjøpte jeg en gave til gubben, så kanskje nå så vil vi alltid ha besøk. Tenker på alle de som har ringt på døren og ikke fått svar.... 

På skiltet så står det: Velkommen, Vi er i hagen , ta en tur rundt huset.

Det var rett og slett sommeravslutning for Tingelingene, og det jeg serverte var rett og slett deilig himmelsk jordbær og meloner med marshmellow dipp, det var populær blant damene. Barna mine ville så gjerne bli med for å spise og ikke minst delta i pakkeleken. Min yngste datter Kiara var rett og slett villig til å kjøpe sine egne pakker bare for å bli med. Tror rett og slett at hun har arvet pakke dilla fra meg. Kan dette vær positivt eller er dette en negativt, det er vell noe som kan diskuteres. Jeg elsker pakker og har til og med kommet med forslag i pakkeleken at alle skal kunne gå hjem med minst en gave, men neida jeg må lære at det ikke alltid er så lett...:) Men, jeg blir flinkere og jeg spør hver gang om vi kan endre reglene men damene i syklubben sier nei. Vi pleier å ha pakkeleken 2 ganger i året, en gang før sommeren og den siste før jul. Tror barna lurer virkleig på oss noen ganger, vi blir rett og slett helt galne, men det er godt at barna ser at vi som voksne og kan ha det gøy med pakker og terninger.

Nå er det snart helg og det er meldt sommervær hele helgen:) Så nå er det kjempe viktig at man smøre seg med solkrem ellers  så vil jeg se ut som en svidd pølse.... Hva slags planer jeg har, det vet jeg ikke. For nesten ta det som det kommer. Men, en ting er sikkert det er ikke noe inne vær, kanskje det blir fisking på meg;)

Ønsker alle en riktig fin Pinsehelg:)


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)