onsdag 2. mai 2012

1 Mai



1 Mai og strålendes sol, dagen kunne ikke ha startet bedre:) Vi startet dagen med å spise frokost ute:) Fantastisk deilig å kunne sitte ute igjen med en matbit. Etter frokosten tok vi turen til Kongelungen. Vi måtte jo prøve fiskelykken igjen.

Koste oss med litt kjeks og saft, men ingen fisk. Vi sto mellom 8 polakker og de fikk fisk hele tiden, en etter en og vi fire fikk ingen. Nikita gikk ut i vannet fikk tak i noen blåskjell, men det hjalp ikke. Etter noen timer kom gubben og han skjønte at ingen av oss fire var noe særlig happy med at disse polakkene tok all fisken fra oss, og som Kiara sier de må lære å dele med andre:) Hun er jo bare til å spise opp:)

Etter 3-4 timer så gikk vi på andre siden av øya. Gubben tente et bål, vi grillet pølser og koste oss. Barna fikk løpe rundt omkring og leke mens vi fisket videre. Ikke søren om vi skulle dra hjem uten fisk. Jeg blir sååå sta men måtte ta av meg hatten og erkjenner at jeg hadde tapt.

Vi var hjemme i åtte tiden, bakte fisken som Nikita fanget dagen før og hadde rett og slett en konge kveldsmat. Men, jeg gir ikke opp, vi skal fiske masse og skal nok finne en løsning på hvaordan man kan fange masse deilig fisk. Jeg tar imot gode råd og tips;)

Ønsker alle en fin dag:)

Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)